17. november 2017

Logimatic står bag RelationMedia's vækstplan


Samarbejdet er mundet ud i seks konkrete anbefalinger, som RelationMedia nu skal have lagt en strategi for at få eksekveret på bedst mulige måde.

I jagten på at indfri RelationMedias ambitiøse vækstplan er det vigtigt med et stærkt fundament – især når det gælder logistik og workflows. Til at optimere disse elementer har RelationMedia samarbejdet med ingeniør- og softwarevirksomheden Logimatic.

Logimatic, der har hovedkontor i Aalborg, har gennem det sidste halve år fulgt RelationMedia tæt, hvilket er mundet ud i en konkret handlingsplan med fokus på at optimere logistikken og digitalisere workflows i virksomheden.

”Med vores ambitiøse vækstplan er det altafgørende, at vi har et meget solidt fundament. Logimatic har hjulpet os med at sætte fokus på, hvordan vi optimerer vores interne processer, logistik og workflows. Der er ingen tvivl om, at vi glæder os helt enormt til at komme i gang med deres anbefalinger”, siger Martin Callisen, COO hos RelationMedia.

De to parter har mødtes en håndfuld gange i løbet af de sidste halve år, hvor Logimatic har gravet dybt i alle RelationMedias processer for at finde optimeringsmuligheder.

“Når en virksomhed vækster i en sådan grad som hos RelationMedia, bliver der sat pres på logistikken. Så er det et strategisk godt træk, at de nu sætter ind på at optimere og digitalisere logistikken”, siger Ulrik Gavlshøj Petersen, Business Development Manager hos Logimatic.

Samarbejdet er mundet ud i seks konkrete anbefalinger, som RelationMedia nu skal have lagt en strategi for at få eksekveret på bedst mulige måde.

Til toppen