Sertica

Sertica er udviklet i tæt samarbejde med både industrielle og maritime kunder over hele verden. Industrielle kunder anvender primært Sertica som vedligeholdssystem. Maritime kunder bruger Sertica som et komplet fleet management system indenfor vedligehold, performance, indkøb og HSQE.

Sertica kan benyttes af stort set alle virksomheder med behov for styring og dokumentation i interne arbejdsgange. Rederier, forsyningsvirksomheder, medicinalvirksomheder og forlystelsessteder udgør specielt en markant del af brugerne.

Med en historie, der går mere end 20 år tilbage, har vi stor viden og mange erfaringer med Sertica. Det sikrer en god implementering og en effektfuld løsning for vores kunder.

Læs mere

Logia

Logia er en komplet software suite med specialmoduler indenfor lagerstyring (WMS), automationsstyring (WCS), produktionslogistik og distributionsstyring.

Løsningen styrer og optimerer hele den interne logistik og sikrer optimalt flow og integration mellem manuelle og automatiserede områder. Løsningen tilbyder lean-styring på alle niveauer og målet er at forbedre effektivitet, minimere fejl samt reducere omkostninger.

Logia giver overblik og sikrer optimal udnyttelse af lagerets ressourcer samt effektiv ekspedition af ind- og udgående ordrer.

Hvor et ERP-system er planlægningsorienteret, er Logia opgaveorienteret. Alle medarbejdere er online, arbejdsgange understøttes og relevante data i processerne sikres og opsamles. Det er procesorienteret, overskueligt og let at forstå.

Læs mere om løsningen på vores lager- og logistiksite www.logiawms.dk

Læs mere

Renomatic

Efter 15 år i branchen, med meget tæt udviklingssamarbejde med vores kunder, er RENOMATIC i dag en stærk IT-løsning til at få overblik over affaldsadministrationen. Det skaber en solid platform, hvorfra arbejdsgangene kan optimeres.

Renomatic anvendes af kommuner, affaldsselskaber og renovatører til administration, afregning og styring af affaldsindsamlingen. Løsningen dækker alle aktiviteter lige fra registrering af kunder til afhentning af affald samt afregning og kommunikation med kunder og renovatører.

Læs meget mere om Renomatic ved at klikke på knappen nedenfor.

Læs mere

FotoDok

FotoDok er en App til mobiltelefoner, der gør det nemt at samle billede og tekst til færdig fotodokumentation.

Med FotoDok på mobiltelefonen kan du sende billeder og tekster til FotoDok hjemmesiden, hvorfra du kan hente din rapport. Du skal blot tage et billede og skrive en kommentar med mobiltelefonen og lade FotoDok klare resten.

FotoDok kan benyttes i alle typer virksomheder, der har behov for fotodokumentation i forbindelse med forskellige arbejdsgange. Løsningen bruges bl.a. meget af virksomheder inden for byggeri, renovation og VVS.

Dokumentationen kan bl.a. registreres i forhold til geografisk placering, tidspunkt osv. og hvis det er nødvendigt kan der tegnes direkte på billederne på telefonen for at markere hvad der skal tages hånd om. Desuden kan alle de indsamlede informationer sorteres i sagsmapper og indgå i automatiseret rapportering.

Læs mere
Til toppen