Et udpluk af referencer  ➤➤

Selvbetjeningsløsning

Borgere & Virksomheder

Til betjening af borgere og virksomheder indeholder RENOMATIC en selvbetjeningsløsning, som giver hurtigt overblik over ordninger og tømningstidspunkter. Med selvbetjeningsløsningen kan borgere og virksomheder søge information og kommunikere med affaldsadministrationen.

Selvbetjeningen i Renomatic er webbaseret og kan tilgåes via Borger.dk, Virk.dk samt integreres i Kommunen eller affaldsselskabets hjemmeside.

Udgangspunktet for denne løsning er kundens adresse.

I løsningen er det muligt at tilmelde sig SMS/e-mail varsel, der udsendes før de planlagte tømninger og tilmeldte kunder kan yderligere tilsendes aktuel driftsinformation via SMS/e-mail.

Borgeren kan få vist sin regning via løsningen og regningsdetaljer kan give overblik over ejendomme med mange adresser. For eksempel andelsboligforeninger.

Det er muligt at sætte skabeloner op for henvendelser ud fra fleksible skabeloner, så løsningen understøtter de arbejdsgange, der allerede findes i organisationen.

Administration

Enkelthed er centralt i RENOMATIC, der har en nem brugerflade med alle oplysninger om kundens forhold og historik i blot ét billede.

Der kan foretages hel- eller halvårlig afregning via forskellige interfaces (Bidragsregister, FAS, Navision og OPUS/ KMD Debitor).

Automatisk opdatering af kundedata fra både E&M og CVR er også en integreret del af løsningen.

Alle data er samlet i én database, hvilket gør at forudsætningerne for at skabe det nødvendige overblik, rapporteringer, statistikker og analyser umiddelbart er let tilgængelige.

Renovatør

Planlægning og rapportering er gjort så nemt for renovatøren som muligt, og kan eksempelvis tage højde for helligdage og sæsonudsving.

Renovatøren kan både planlægge indsamlingsruter og beholderudbringning med Renomatic. Ruterne kan overføres on-line til renovatørens eget ruteplanlægningssystem.

Hvis der er behov for indsamling og afregning på baggrund af vejninger kan disse også modtages on-line fra Renovatøren. Vejningerne kan desuden illustreres for kunderne via selvbetjeningsløsningen.

Afvigelser i forbindelse med sneforhold, vejarbejde, nedbrud på skraldebil o.lign., kan enkelt tilbagemeldes for alle berørte adresser.

Fotodokumentation - Via FotoDok til mobilen

Renomatic understøtter nu FotoDok app'en til din mobil, således at du kan vise og dokumentere eventuelle problemer med affaldsindsamlingen.
Via en kommentar til billedet og ved hjælp af en markering i tegnefunktionen, kan skraldemanden hurtigt forklare hvor og hvad problemet er.
FotoDok kan benyttes på følgende smartphones:

► Android
► iPhone
► Windows Phone

Du kan læse meget mere om FotoDok løsningen ved at følge linket nedenfor.

Læs mere

Brochure

Vores Renomatic brochure opsummerer informationen her fra sitet.

Du kan downloade den her.

Læs mere
Til toppen