14. januar 2019

Logimatic udpeger Customer Success Manager for at øge værdien af SERTICA for eksisterende kunder


Et softwaresystem bliver ofte brugt anderledes, end hvordan udviklerne havde påtænkt. Da intet system er bedre end sine brugere, introducerer Logimatic nu en ny service til sine eksisterende kunder for at sikre maksimalt udbytte.

For at sikre at shippingvirksomheder får maksimal værdi fra SERTICA har Logimatic oprettet en ny stilling som Customer Success Manager. Den nye jobfunktion er besat af Jesper Achard Henriksen, som allerede er et kendt ansigt blandt mange kunder. Jesper har 4 års erfaring som projektleder ved Logimatic, så han kender både kunderne og SERTICA særdeles godt. Før Jesper tilsluttede sig Logimatic havde han hele sin karriere arbejdet i shippingbranchen som Technical Superintendent og ingeniør.

I sin nye rolle som Customer Success Manager vil Jesper besøge eksisterende kunder og følge dem i deres daglige brug af SERTICA. Hans erfaring som både bruger af SERTICA og konsulent for SERTICA brugere udgør et stærkt fundament for at give kunderne værdifuld rådgivning om, hvordan de kan optimere interne processer. Han ligger derfor også inde med en masse brugbare tips til, hvordan kunderne kan bruge SERTICA mere effektivt.

Lars Riisberg, CEO ved Logimatic udtaler: “Jeg ser det som en god mulighed for vores kunder, da Jesper har en solid forståelse for både shippingverdenen og SERTICA software. Vi er konstant opmærksomme på, hvordan vi kan forbedre vores service og support til vores kunder. Derfor har vi anerkendt, at vi skal være mere opmærksomme på brugen af SERTICA, og hvordan vi kan øge værdien af både eksisterende og nye funktionalitet.”

Jesper Achard Henriksen, Customer Success Manager ved Logimatic tilføjer: “Ved at besøge vores kunder og følge deres arbejde i SERTICA kan jeg tilføje værdi til brugen af SERTICA og interne processer generelt. Jeg forstår deres daglige udfordringer og kan tilbyde den nødvendige rådgivning for at kunne optimere brugen af SERTICA med den eksisterende funktionalitet. Logimatic introducerer løbende nye funktioner og moduler, og jeg tilbyder vejledning for at holde vores kunder opdateret.”

Yderligere information
Jesper Achard Henriksen, Logimatic, jhe@logimatic.dk, (+45) 9156 6567
Lars F. Riisberg, Logimatic, lr@logimatic.dk, (+45) 2165 9085




Til toppen