Vedligeholdssystem

INEXTIA skaber værdi i form af digitalisering og effektivisering. Der arbejdes i en simpel jobliste, der sparer dine vedligeholdsfolk tid og penge.

INEXTIA dokumenterer og styrer dit vedligehold, herunder dokumenter, opgaver, historik og meget mere:

• Maskinkort og komponenter
• Procedurer og arbejdsinstruktioner
• Håndtering af reservedele og lager
• Rapportering og analyse

Læs mere

Vedligehold som cloud løsning

INEXTIA er et mobilt og cloudbaseret vedligeholdsprogram (CMMS). Du kan styre dine opgaver digitalt via clouden, uanset hvor du befinder dig. En af de største fordele ved systemet er dets brugervenlighed, nemme adgang og enkelthed.

Med online adgang slipper du for alt det IT tekniske omkring installationsproblemer, opsætninger, backup eller indkøb af servere. Logimatic sørger for det hele, så du kan komme i gang med det samme.

Job App giver vedligehold på farten

Du kan bruge INEXTIA offline via din Job App, som synkroniserer med skyen, når du kommer online – det bliver ikke lettere. Job Appen reducerer den administrative tid foran en computer i forbindelse med vedligehold.

Du får bl.a.:

• Struktureret vedligehold fra din mobil
• Øget produktivitet
• Komplet og opdateret jobliste ved hånden
• Hurtig vedhæftelse af billeder taget med din mobil

Læs mere

Et vedligeholdsprogram der matcher dine behov

INEXTIA er et vedligeholdssystem der indeholder alt du skal bruge for at administrere og udføre vedligehold i netop din virksomhed. I videoen til højre kan du lære mere om hvad INEXTIA kan gøre for dig og din virksomhed.

Du får:

- Minimale træningsomkostninger
- Driftsbesparelser i vedligehold og IT
- En platforms uafhængig software
- Hosting løsning så du undgår teknisk vedligehold

Kontakt os

Kontakt

INEXTIA har endeløse muligheder og funktioner. Derfor hører vi gerne fra dig, hvis du har spørgsmål, der ikke dækkes af informationen på vores INEXTIA site!

Til toppen