
Logimatic er jo kendt i branchen, og har altid været en troværdig og stabil leverandør.
Jakob Steffensen, Innovationschef
SERTICA administrerer, monitorerer og dokumenterer vedligeholdelsesaktiviteter.
Løsningen er fleksibel og derfor kan du sammensætte netop de moduler du skal bruge til at optimere vedligeholdelse af din flåde.
Her ser du et udpluk af moduler:
Se mere om vedligeholdelse på sertica.dk/produkt/vedligehold
SERTICA er en centraliseret indkøbs- og logistikløsning til hovedkontoret, der giver mulighed for at kontrollere al indkøb. Hele indkøbsprocessen foregår elektronisk med dataudveksling mellem skib og kontor. Det betyder at alle har adgang til den samme information. Samtidigt er det altid muligt at se status på indkøb, hvilket letter arbejdsgangen.
Løsningen er fleksibel, så du kan sammensætte netop de moduler du skal bruge til at optimere indkøb til din flåde.
Her ser du et udpluk af moduler:
Se mere om Procurement på sertica.dk/produkt/procurement
SERTICA understøtter sikkerhed og kvalitet gennem hele organisationen. Med løsningen sikrer du total overensstemmelse med myndighedernes krav, hvilket betyder færre tilbageholdte skibe.
SERTICA er en fleksibel løsning, hvor du kan sammensætte de moduler din HSQE afdeling har brug for.
Her ser du et udpluk af moduler:
Se mere om HSQE på sertica.dk/produkt/hsqe
SERTICA hjælper dig med at overvåge og analysere performance, så du proaktivt kan effektivisere og reducere TCO.
SERTICA er en fleksibel løsning, hvor du kan sammensætte de moduler du skal bruge til at optimere din flådes ydeevne.
Her ser du et udpluk af moduler:
Se mere om Performance på sertica.dk/produkt/performance
En lang række opgaver kan med fordel udføres via en mobil enhed. Apps giver dig adgang til omhyggeligt udvalgte områder af SERTICA, uanset om du har internetforbindelse eller ej – du skal kun bruge din telefon eller tablet.
SERTICA appen giver dig mulighed for at oprette og afslutte vedligeholdelsesjobs og formularer. Du kan let opdatere i appen og har altid et overblik over nuværende og afsluttede jobs og formularer.
Stock appen giver dig mulighed for at optimere din lagerstyring. Lagerkontrol kan udføres lettere end før, da du kan justere beholdning og lagerniveau fra din telefon eller tablet.
Approval appen viser en liste over alt hvad du skal godkende. Det kan eksempelvis være godkendelse af indkøbsordrer, fakturaer, job og udsættelse af events eller formularer.
Inspection appen skaber en yderst fleksibel planlægning med mulighed for at genbruge jobs til fremtidige inspektioner og derved minimere planlægningstid.
Se mere om mobile apps på sertica.dk/moduler
Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 9634 7000
lmc@logimatic.dk