SERTICA er et Technical Management system, som anvendes af rederier over hele verden. Formålet med SERTICA er, at optimere interne processer i forhold til vedligeholdelse, indkøb og sikkerhed. I opnår bedre performance samt stabil kommunikation og data management mellem hovedkontor og skib.

SERTICA reducerer jeres driftsomkostninger på tværs af flåden gennem optimerede og digitaliserede workflows.

GÅ TIL SERTICA.DK
Logimatic er jo kendt i branchen, og har altid været en troværdig og stabil leverandør.

Jakob Steffensen, Innovationschef

Vi har ikke valgt en systemleverandør, men en partner som kan understøtte os og vores ideer om fremtiden.

Rudi Vander Eyken, Group IT Manager

Jeg begyndte at arbejde med SERTICA tilbage i 90’erne, og det gode ved løsningen er, at den er i konstant udvikling.

Jesper Alex Larsen, Head of Purchasing & Procurement

Logimatic udfordrer vores processer samtidig med, at vi udfordrer udviklingen af SERTICA. Jeg tror, at det er essensen af et godt partnerskab.

Troels Møller, Vessel Manager

SERTICA

SERTICA administrerer, monitorerer og dokumenterer vedligeholdelsesaktiviteter.

Løsningen er fleksibel og derfor kan du sammensætte netop de moduler du skal bruge til at optimere vedligeholdelse af din flåde.

Her ser du et udpluk af moduler:

  • Dry Dock
  • Document Management
  • Forms
  • Inventory Control
  • Job List
  • Master Data Management

Se mere om vedligeholdelse på  sertica.dk/produkt/vedligehold

SERTICA er en centraliseret indkøbs- og logistikløsning til hovedkontoret, der giver mulighed for at kontrollere al indkøb. Hele indkøbsprocessen foregår elektronisk med dataudveksling mellem skib og kontor. Det betyder at alle har adgang til den samme information. Samtidigt er det altid muligt at se status på indkøb, hvilket letter arbejdsgangen.

Løsningen er fleksibel, så du kan sammensætte netop de moduler du skal bruge til at optimere indkøb til din flåde.

Her ser du et udpluk af moduler:

  • SERTICA Connect
  • Invoice Management
  • Logistics & Shipment
  • Inventory Control
  • Budget
  • Supplier Qualification

Se mere om Procurement på sertica.dk/produkt/procurement

SERTICA understøtter sikkerhed og kvalitet gennem hele organisationen. Med løsningen sikrer du total overensstemmelse med myndighedernes krav, hvilket betyder færre tilbageholdte skibe.

SERTICA er en fleksibel løsning, hvor du kan sammensætte de moduler din HSQE afdeling har brug for.

Her ser du et udpluk af moduler:

  • Activity Management
  • Certificate
  • Event reporting
  • Inspection & Audit
  • Management Systems
  • Vetting
  • Risk Assesment

Se mere om HSQE på sertica.dk/produkt/hsqe

SERTICA hjælper dig med at overvåge og analysere performance, så du proaktivt kan effektivisere og reducere TCO.

SERTICA er en fleksibel løsning, hvor du kan sammensætte de moduler du skal bruge til at optimere din flådes ydeevne.
Her ser du et udpluk af moduler:

  • Vessel Reporting System
  • Diesel Management
  • Data Synchronization
  • Dynamic Dashboard
  • Analytics
  • SYNC

Se mere om Performance på sertica.dk/produkt/performance

En lang række opgaver kan med fordel udføres via en mobil enhed. Apps giver dig adgang til omhyggeligt udvalgte områder af SERTICA, uanset om du har internetforbindelse eller ej – du skal kun bruge din telefon eller tablet.

SERTICA appen giver dig mulighed for at oprette og afslutte vedligeholdelsesjobs og formularer. Du kan let opdatere i appen og har altid et overblik over nuværende og afsluttede jobs og formularer.

Stock appen giver dig mulighed for at optimere din lagerstyring. Lagerkontrol kan udføres lettere end før, da du kan justere beholdning og lagerniveau fra din telefon eller tablet.

Approval appen viser en liste over alt hvad du skal godkende. Det kan eksempelvis være godkendelse af indkøbsordrer, fakturaer, job og udsættelse af events eller formularer.

Inspection appen skaber en yderst fleksibel planlægning med mulighed for at genbruge jobs til fremtidige inspektioner og derved minimere planlægningstid.

Se mere om mobile apps på www.sertica.dk/moduler

  • Windows baseret platform
  • Microsoft SQL server
  • IACS godkendt af DNV/GL og Bureau Veritas
  • Integration til ERP-systemer
Kontakt mig og hør hvordan vi kan optimere Technical Fleet Management i din organisation.

Hans Christian Jensen

Logimatic

Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 9634 7000
lmc@logimatic.dk