Vi prioriterer et tæt samarbejde med vores kunder. Et samarbejde hvor begge parter bliver udfordret og udviklet.
Vi lytter til vores kundens ønsker, siger vores mening og lader vores erfaring og viden gavne alle vores kunder. Vores ambition er ikke at være billigst, men at levere den rigtige løsning. Vi sikrer desuden, at løsningen bliver godt forankret i din virksomhed.
Vores kunder har til enhver tid krav på en førsteklasses behandling – fra den første kontakt, til levering af løsningen samt i forhold til den efterfølgende service og support. Det gælder uanset om kunderne er store eller små, lokale eller internationale. Vi arbejder med stor fleksibilitet på tværs af landegrænser og evner samtidig at levere den tilstedeværelse, der sikrer stor kundetilfredshed.
Vores systemer har stor indflydelse på vores kunders drift. Det tager vi ansvar for, og vi er meget bevidste om konsekvenserne af driftstop. Vi har dedikerede supportteams for hvert af vores systemer. Hvert team bemandes af vores egne udviklere, som alle har indgående kendskab og erfaring med vores systemer og kunder.
Kvalitet og certificeringer
Kvalitet gennemsyrer vores virksomhed. Det betyder, at alle vores løsninger er af ensartet høj kvalitet, og alle projekter styres sikkert og effektivt.
Vi har et tæt samarbejde med vores kunder fra første kontakt, til projektet er i mål. Vi arbejder ikke for vores kunder, men med dem. Dermed bliver ny viden og processer godt forankret og kan drives videre. Vi leverer dansk kvalitet og troværdighed.
Vi er kvalitetscertificeret i henhold til DS/EN ISO 9001:2015 og har været det siden 1998. Kvalitetscertificeringen gælder for alle vores systemer og rådgivningsydelser.
DS/EN ISO 9001 omhandler de danske og internationale standarder for systematisk kvalitetsledelse.
